lite om vad jag tycker..

                   
först dom här ur snygga armbanden från nelly! :) bilder:nelly.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

och sen dom här som ja tycker är jätte snygga! har ite så mycket för klackar men dom här tycker jag var snygga , från skopunkten+bilden där ifrån.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

för dom här ballerinaskorna med ormskins (oäkta) look?:


    

så hiss eller diss?? för mig så blir det en diss ormar är nog inte min gräj ... ;s kan passa på andra!


Kommentarer
Postat av: Erica

sv: aa det gör jag ^^ <3

2010-01-12 @ 21:02:08
URL: http://fourisamagicnumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0